آرسیسآرسیس، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

شازده کوچولو وداداش کوچولو

نظرات (7)

اب نبات
30 تیر 92 14:26
الهی ناززززززززززززززززززززززززززی چه اروم خوابیدی خوابهای خوب خوب بخوابی نازنینم ..



سلام مامانی میشه آدرس سایتتونو برام بنویسید تا منم به شما سر بزنم .مرسی

مامان مهراد
31 تیر 92 1:09
سلام دوست خوبم بابت پیامهای پرمهرت بسیار سپاسگذارم.ممنون که به فکرمن و مهراد بودی امیدوارم که خداوند پسرهای گلت رو برات حفظ کنه.اسم پیج مهراد رو هم عوض کردم(برای پسرم مهراد)با آرزوی شادی


مرسی گلم

اب نبات
1 مرداد 92 1:18
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی گلمhttp://niiiniii.niniweblog.com


ممنون با اجازه لیتکتون کردم

مامان پارسا
1 مرداد 92 2:14
لیلا جونم وب تون رو لینک کردم تو وب لاگ پارساییم خیلی دوسش دارم عالیه به کارتون ادامه بدید



سلام از لطفتون ممنون با اجازتون منم شما رو لینک کردم .مرسی که به ما سر زدید
♥ نیم وجبی ♥
1 مرداد 92 17:17
سلام دوست خوبم،،مرسی که به نیم وجبی ما سر زدی
ماشالله شازده ها یکی از یکی شیرین تر خدا حفظشون کنه
بازم پیش ما بیا


مرسی که به ما سرزدید

عالمه مامان امیرحسین
1 مرداد 92 18:49
عزززززیییزم چقدر نازه


مرسی گلم

خاله اریسا خانوم
2 مرداد 92 1:16
عزیزم چه خوشگل خوابیده.با اجازه لینکتون کردم


مرسی خانومی با اجازه منم لینکتون میکنم